[GWS] Nabijanie nap?
Marek
2006-02-21 19:21:42 UTC
jak w temacie, sa gdzies w naszym miescie serwowane takie uslugi? jaka jest ich
cena o ile sa?
...:::WISKOLER:::...
2006-02-21 20:17:24 UTC
Dr hab. nauk wszetecznych *Marek* , na *pl.regionalne.szczecin* , dnia *21
Post by Marek
jak w temacie, sa gdzies w naszym miescie serwowane takie uslugi? jaka jest ich
cena o ile sa?
Pogadaj z jakimś kaletnikiem.
--
..::WISKOLER::..

Kot składa się z futra, kota właściwego i podzespołu mruczącego.
Marek
2006-02-21 21:46:04 UTC
Post by ...:::WISKOLER:::...
Pogadaj z jakimś kaletnikiem.
--
    ..::WISKOLER::..
Kot składa się z futra, kota właściwego i podzespołu mruczącego.
a gdzie takowi urzeduja? kiedys kolo Kosmosu byla mozliowsc zrobic napy, ale
zlikwidowali
chester
2006-02-22 09:29:47 UTC
Post by Marek
jak w temacie, sa gdzies w naszym miescie serwowane takie uslugi? jaka jest ich
cena o ile sa?
Pogadaj z jakimś kaletnikiem.
Fajnie. Kiedyś szukałem kaletnika. Byłem chyba w 3 miejscach gdzie
kiedyś był i odpuściłem, bo aż tak to mi nie zależało. Kaletników prawie
nie ma więc podaj adres gdzie jest na 100% w tej chwili, a nie gdzie był
rok temu, jak masz takie dobre rady :-)
Ja szukałem i nie znalazłem ale nie byłem zdesperowany :-)

chester
http://rowerowy.szczecin.pl
Radoslaw Plachta
2006-02-22 10:40:57 UTC
Post by chester
podaj adres gdzie jest na 100% w tej chwili, a nie gdzie był
Krzywostego w piwnicy koło apteki.
Blisko Heliosa.
--
"Pamiętaj!
Postaci z serialu nie są prawdziwe.
- Fox Kids po bajce Pat&Mat (Sąsiedzi)
Niusy2004
2006-02-22 14:12:06 UTC
Od kilkudziesiêciu lat jest do dzisiaj
Piastów 16
wej¶cie od Krzywoustego
Post by Marek
jak w temacie, sa gdzies w naszym miescie serwowane takie uslugi? jaka
jest ich cena o ile sa?
Pogadaj z jakim¶ kaletnikiem.
Fajnie. Kiedy¶ szuka³em kaletnika. By³em chyba w 3 miejscach gdzie kiedy¶
by³ i odpu¶ci³em, bo a¿ tak to mi nie zale¿a³o. Kaletników prawie nie ma
wiêc podaj adres gdzie jest na 100% w tej chwili, a nie gdzie by³ rok
temu, jak masz takie dobre rady :-)
Ja szuka³em i nie znalaz³em ale nie by³em zdesperowany :-)
chester
http://rowerowy.szczecin.pl
Majka
2006-02-27 16:24:23 UTC
W Tesco jest przy wej¶ciu punkt wielous³ugowy. Tam chyba nabij±.

Majka
Paralaksa
2006-02-28 11:02:43 UTC
W Tesco jest przy wejściu punkt wielousługowy. Tam chyba nabiją.
Na rogu Pułaskiego i Bolesława Smiałego, po prawej stonie patrząc w
stronę "carfura"
Pozdrowienia, Lidka