Kurierzy GLS - nr tel?
s@piens
2010-12-23 09:51:10 UTC
Zna ktoś jakieś dodatkowe nr tel do GLS?

Tego ze strony WWW nikt nie odbiera (chamstwo i amatorka).

Człowiek czeka od tygodnia na paczkę.. nie dość że sobie nie radzą, to
nie potrafią udzielić odpowiedzi o statusie paczki.
Piotr
Olo
2010-12-23 10:01:58 UTC
Post by ***@piens
[...]
GLS to POMYŁKA totalna, przynajmniej na Szczecin...
nie wdając się w szczegóły, kurier zadzwonił do mnie i powiedział, że on
paczkę na samochodzie ma, ale możemy się spotkać w połowie drogi, bo on
cyt."ze względu na trudne warunki pogodowe" nie będzie mi jechał pod sam
dom. Sprawa o tyle dziwna, że drogi są przejezdne i dzień wcześniej
jakoś nie miał problemu podjechać pod mój dom kurier DHL'a. Oczywiście
go wyśmiałem, na co monitoring paczki teraz odpisuje "adresat odmówił
przyjęcia paczki" - no po prostu ręce opadają. Dzwonię do tego kuriera
teraz to ode mnie nie odbiera. Na paczkę czekam około 2 tygodni. Tak
tak, dzwoniłem, składałem reklamację - bardzo kulturalnie, niestety
spotkałem się tylko z chamstwem i totalnym bałaganem informacyjnym. Tak
więc już dałem sobie spokój z tą paczką i jak widzę, że sklep wysyła
GLS'em to od razu daruję.
Rzydu
2010-12-23 11:19:13 UTC
Oni w lato potrafia nie dowiezc przesylki, twierdzac, ze kurier byl 2
razy, a dziwnym trafem ani jednego awizo nie zostawil.
I za przeproszeniem musialem dymac sam do magazynu pod Goleniow.

W grudniu przesylka do mnie zostala wyslana w poniedzialek. We wtorek
byla w Kliniskach.
Dostarczona zostala w weekend i to pod inny adres i sam musialem isc w
poniedzialek do drugiej siedziby firmy to odebrac.
A zamowilem kuriera po to, zeby nie chodzic nigdzie na poczte, itp.

Dodzwonic sie do nich nie sposob, bo przez 3h nie odbieraja
telefonu... no bo po co? ... kawa jeszcze ostygnie.

Dla porownania, w tym samym tygodniu, zamowilem ze srody na czwartek w
nocy przesylke i zostala w czwartek wyslalna Opekiem. W piatek o 13
przesylka byla na miejscu.
Z Poznania przesylka przyszla konkurencja w 24h, a z Klinisk GLSem 5
dni.

GLS Szczecin. Stanowczo odradzam.
Nie wiem jak w innych miastach, bo nie mialem stycznosci.

Rzydu
Jacek
2010-12-23 17:20:06 UTC
Post by Olo
GLS to POMYŁKA totalna, przynajmniej na Szczecin...
Witam,

Pracując do 16:00 - 17:00 nie ma szans na dostarczenie paczki przez GLS
do domu. Mimo adnotacji, ze paczkę chciałbym otrzymać po 16:00, kurier
zawsze zjawia się koło 11:00 - 12:00 i dzwoni do mnie. Finał jest taki,
że po wszystkie paczki muszę zapindalać pod dom kuriera, gdzie wyznaczył
punkt ustawek z klientami.

Dostarczenie paczek w odpowiadających mi godzinach nie wchodzi w rachubę
bo GLS ma bazę w Klińskach Wielkich i przed końcem pracy kurier musi tam
dojechać :)

pozdrawiam
Jacek
PJ
2010-12-23 18:41:28 UTC
od paru dni DHL tez się zabawia w "głuchy telefon" to chyba taka
sezonowa przypadłość

P.
Fantom
2010-12-23 13:33:29 UTC
Post by ***@piens
[...]
Zapomnij. Na przelomie listopada grudnia czekalem na paczke rowno dwa
tygodnie ! Najpierw zwalali, ze to wina nadawcy a potem sie przyznali ze sie
nei wyrabiaja. W koncu sam pojechalem i odebralem, bo kurier nawet nie
jezdzil !! Stal tylko w jednym mijecu i dzwonil do wszytskich : chcesz
paczke to podjedz

Fantom
Olo
2010-12-23 15:26:35 UTC
Post by Fantom
Zapomnij. Na przelomie listopada grudnia czekalem na paczke rowno dwa
tygodnie ! Najpierw zwalali, ze to wina nadawcy a potem sie przyznali ze
sie nei wyrabiaja. W koncu sam pojechalem i odebralem, bo kurier nawet
chcesz paczke to podjedz
Fantom
może jakaś oficjalna skarga do prezesa GLS na Polskę Panowie?
s@piens
2010-12-29 18:40:04 UTC
Post by Olo
Post by Fantom
[...]
Ja po prostu nie odebrałem paczki, gdy przyjechali po Świętach. Opisałem
też problem sprzedawcy - poskarżą się w moim imieniu.
Piotr
Jacek
2010-12-29 18:46:44 UTC
Post by ***@piens
Post by Olo
Post by Fantom
[...]
ja juz czekam 2 tyg na paczke. codziennie wymyślają takie bajki, ze moznaby
z tego pełnometrażową kreskówke zrobić.
zamierzam ich pozwać z powództwa cywilnego, gdyz firma poniosła znaczne
straty z powodu braku tej przesyłki.
ktoś zna jakiegoś adwokata z podobnym doświadczeniem?

Jacek
lolo
2010-12-29 19:16:22 UTC
Post by Jacek
Post by ***@piens
Ja po prostu nie odebrałem paczki, gdy przyjechali po Świętach.
Opisałem też problem sprzedawcy - poskarżą się w moim imieniu.
i tylko od tej strony - sprzedawca, zamawiający usługę może coś
zdziałać, np. zmienić firmę, złożyć reklamację, skargę itp.
Post by Jacek
[...]
powodzenia - nie jesteś stroną, zlecający usługę zapewne nie miał w
umowie gwarancji terminu a na pewno ma wyłączenie/ograniczenie
odpowiedzialności np. maks. do wartości usługi
Jacek
2010-12-29 19:28:50 UTC
i tylko od tej strony - sprzedawca, zamawiający usługę może coś zdziałać,
np. zmienić firmę, złożyć reklamację, skargę itp.
ale poszkodowanym jestem ja a nie sprzedawca. co go interesuje ze spedytor
sie nie wywiązuje.
powodzenia - nie jesteś stroną, zlecający usługę zapewne nie miał w umowie
gwarancji terminu a na pewno ma wyłączenie/ograniczenie odpowiedzialności
np. maks. do wartości usługi
chyba nie czytałeś tych umów. zwykły list przewozowy jest umową, standardowo
nbd (next buisnes day)
lub 48h w przypadku jakieśtam strefy (niezaludnione tereny).
A jesli sprzedawca ma umowe z firmą kurierską, warunki najczęściej są
bardziej rygorystyczne niż dla Kowalskiego z jedną paczką.
Nic nie usprawiedliwia firmy, gdy paczka leży na magazynie 2 tyg i nie ma
jej kto dowieść do odbiorcy.
Pozatym ubezpieczenie działą przy zaginięciu paczki. wtedy sprawa jest
jasna, można to wykryć juz na początku i sie dogadać.
A ja codziennie obserwuje status paczki i codziennie prosze o przywiezienie
mi jej, i codziennie te same bajki i obietnice.
Dlatego mam zamiar ich dojechać

Jacek
lolo
2010-12-29 19:53:42 UTC
Post by Jacek
chyba nie czytałeś tych umów. zwykły list przewozowy jest umową,
standardowo nbd (next buisnes day)
lub 48h w przypadku jakieśtam strefy (niezaludnione tereny).
a konkretnie co w przypadku nie wywiązania się z umowy?
Post by Jacek
A jesli sprzedawca ma umowe z firmą kurierską, warunki najczęściej są
bardziej rygorystyczne niż dla Kowalskiego z jedną paczką.
co najwyżej cenowe, odpowiedzialność raczej taka sama
Post by Jacek
[...]
jasne, proste i oczywiste, ale realia są jakie są, jeśli przeginają to
dlaczego nie dzwonisz ze skargami do centrali? dzwonienie do
oddziału/kurierów rzadko coś daje
Post by Jacek
A ja codziennie obserwuje status paczki i codziennie prosze o
przywiezienie mi jej, i codziennie te same bajki i obietnice.
dlatego zazwyczaj biorę za pobraniem, wtedy sprzedawcy też bardziej
zależy na dostarczeniu przesyłki
koniecznie zdaj relację z efektów
Jacek
2010-12-29 20:37:40 UTC
Post by lolo
a konkretnie co w przypadku nie wywiązania się z umowy?
roszczenie finansowe wynikające z ich regulaminu
http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/resources/regulamin-parcel-shop-pl-pl.pdf
Post by lolo
dlatego zazwyczaj biorę za pobraniem, wtedy sprzedawcy też bardziej zależy
na dostarczeniu przesyłki
gdy paczka zaginie, jest ubezpieczona. Nadawca i odbiorca są kryci,
rozwiązują to miedzy sobą.
forma płatności jest bez znaczenia, gdy paczka lezy na magazynie. Na to nie
ma wpływu nikt poza wszechmogącym kurierem, co widać na przykładzie cudownej
firmy.

Jacek
lolo
2010-12-29 20:56:39 UTC
Post by Jacek
Post by lolo
a konkretnie co w przypadku nie wywiązania się z umowy?
roszczenie finansowe wynikające z ich regulaminu
http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/resources/regulamin-parcel-shop-pl-pl.pdf
no to wystarczy udokumentować straty i udowodnić rażące niedbalstwo, z
obiema rzeczami może być problem, bo powinny to być dowody bezstronne i
niepodważalne - do ew. obronienia w sądzie