gdzie kupic cisnieniomierz
azbest
2005-01-03 11:31:25 UTC
Witam!

Poszukuje dobrego, niedrogiego cisnieniomierza dla rodzinki.
Czy macie cos przeciwko elektronicznym ?
Jakiej marki i gdzie kupic ?

PS
Cena tak do 200-250 PLN
SAintol
2005-01-03 12:10:46 UTC
witam, zdecydowanie polecam sprzet firmy Microlife. Dziala wysmienicie.
zakupilem go w sklepie internetowym. rewelacyjna obsluga.
www.sklep4u.com

pozdro
SAintol
Cena tak do 200-250 PLN
juras
2005-01-03 12:51:43 UTC
Post by azbest
Witam!
Poszukuje dobrego, niedrogiego cisnieniomierza dla rodzinki.
Czy macie cos przeciwko elektronicznym ?
Jakiej marki i gdzie kupic ?
Kup najzwyklejszy ,taki z rekawem i sluchawkami, jedynie taki przyrzad
zapewnia prawdziwe pomiary, mam tez takie elektroniczne ,co pomiar inny
wynik
juras
mamado
2005-01-03 14:41:01 UTC
Post by azbest
Poszukuje dobrego, niedrogiego cisnieniomierza dla rodzinki.
Czy macie cos przeciwko elektronicznym ?
Jakiej marki i gdzie kupic ?
Tylko i wylacznie w sklepie Art-Med :)
ul. Bohaterow Warszawy
--
mamado(gg:349135)
<> www.dominikanie.szczecin.pl <><
azbest
2005-01-03 16:35:04 UTC
Post by mamado
Post by azbest
Poszukuje dobrego, niedrogiego cisnieniomierza dla rodzinki.
Czy macie cos przeciwko elektronicznym ?
Jakiej marki i gdzie kupic ?
Tylko i wylacznie w sklepie Art-Med :)
ul. Bohaterow Warszawy
no na stronie jest zakladka cisnieniomierze ale nie wylistowali zadnego modelu
:)
ani "majla" na stronie....
mamado
2005-01-03 17:01:44 UTC
Post by azbest
Post by mamado
Post by azbest
[...]
***@art-med.szczecin.pl
Strona jest w trakcie modernizacji, powstaje sklep internetowy.
--
mamado(gg:349135)
azbest
2005-01-03 17:53:22 UTC
Post by mamado
Strona jest w trakcie modernizacji, powstaje sklep internetowy.
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

:) czy rozmawiam z handlowcem ? ;)
mamado
2005-01-03 18:28:36 UTC
Post by azbest
:) czy rozmawiam z handlowcem ? ;)
nie :P
--
mamado(gg:349135)
azbest
2005-01-03 17:52:14 UTC
Post by juras
Post by azbest
[...]
tez mam.
a myslisz ze osoba starsza poradzi sobie z zalozeniem, wlozeniem sluchawki pod
rekaw...? a jezeli ktos m aproblemy ze sluchem to i pulsu nie uslyszy.

Anyway, polecano mi takze modele elektroniczne, no ale rozumiem, ze co kraj to
obyczaj, co osoba to inna teoria...

Moze podalbys jakies konkretne uzasadnienie ?
Bardzo zalezy mi na tym aby wyniki byly dokladne, zatem przymierzam sie do
jakiegos modelu za ~300 PLN.
Zawsze w koncu mozna usrednic wyniki po n probach...
juras
2005-01-03 18:19:17 UTC
Post by azbest
tez mam.
a myslisz ze osoba starsza poradzi sobie z zalozeniem, wlozeniem sluchawki pod
rekaw...? a jezeli ktos m aproblemy ze sluchem to i pulsu nie uslyszy.
Nie mowilem ze jest to model "jednoosobowy " .Ostatecznie mozna sobie
poradzic z elektronicznym, sa tam bledy w sumie niewielkie ,ale wszystko
zalezy od schorzenia
juras
Tomasz Skowroński
2005-01-03 19:53:30 UTC
Post by azbest
Witam!
Poszukuje dobrego, niedrogiego cisnieniomierza dla rodzinki.
Czy macie cos przeciwko elektronicznym ?
Jakiej marki i gdzie kupic ?
Parę lat temu kupiłem "półautomat" tzn. trzeba samemu pompować
powietrze i spisuje się bardzo dobrze. Kosztował poniżej 200zł.
Pełny automat jest i droższy, bardziej skomplikowany więc
większa możliwość, że coś się uszkodzi.

W instrukcji było zastrzeżenie, że elektroniczne nie nadają się
do pomiaru u osób z arytmią serca.

Zwróć też uwagę na rękaw aby minimalna średnica ręki nie była
zbyt duża. Gdy będzie za duży to aby osoby szczupłe nie będą
mogły go solidnie zapiąć (zapięcie na rzepy).
Scott
2005-01-03 21:37:04 UTC
na gieldzie w ploni sa chyba najtaniej a nie wygladaly najgorzej.
Pozdrawiam
Remek
aprokopczuk
2005-01-04 05:06:32 UTC
Post by Scott
na gieldzie w ploni sa chyba najtaniej a nie wygladaly najgorzej.
Pozdrawiam
Remek
W Berlinie elektroniczne od 13 euro (chocia¿ to w ramach promocji i ciê¿ko
trafiæ) ale od 16 euro to ju¿ spokojnie s± czy jest promocja, czy jej nie
ma.

pozdrawiam