wodorotlenek sodu (soda kaustyczna, NaOH) - gdzie kupić?
Michal Krogulec
2005-01-12 12:27:18 UTC
Cześć
Czy wie ktoś, gdzie w Szczecinie można kupić NaOH, najlepiej o czystości
technicznej - tzn. taki zwykły, np. do oczyszczania rur?
Najlepiej w opakowaniach 0.5 - 5kg?

O sklepie na politechnice wiem, ale oni chyba mają tylko czystość cz. i cz.d.a.?

Dzięki
Michał
w adresie "N0$PAM" zamień na "mkrog"
PATI.R
2005-01-12 12:37:17 UTC
Cze¶æ
Czy wie kto¶, gdzie w Szczecinie mo¿na kupiæ NaOH, najlepiej o czysto¶ci
technicznej - tzn. taki zwyk³y, np. do oczyszczania rur?
Najlepiej w opakowaniach 0.5 - 5kg?
O sklepie na politechnice wiem, ale oni chyba maj± tylko czysto¶æ cz. i
cz.d.a.?
Dziêki
Micha³
--
w adresie "N0$PAM" zamieñ na "mkrog"
w DHN-ie
michu
2005-01-12 13:44:04 UTC
Post by Michal Krogulec
Cześć
Czy wie ktoś, gdzie w Szczecinie można kupić NaOH, najlepiej o czystości
technicznej - tzn. taki zwykły, np. do oczyszczania rur?
Najlepiej w opakowaniach 0.5 - 5kg?
W sklepie z farbami i wykładzinami kolo skrzyżowania rayskiego z
wyzwolenia, naprzeciwko salonu fiata na rayskiego 2 tyg temu
zauwazyłem duzy plakat "posiadamy w sprzedaży wodorotlenek
sodu...". Jak ci zalezy to moge wyskoczyc i sprawdzić czy jeszcze
mają bo mieszkam 20 metrów od sklepu.
pozd
michu
michu
2005-01-12 14:17:45 UTC
zajrzałem do sklepu - skonczył im sie wodorotlenek, bedzie w
przyszłym tyg, kosztuje niecałe 40 zł /kg. Teraz mają sode
kaustyczną do czyszczenia rur, ale co do jej czystości mam poważne
obawy :) koszt 14zl za 0.5 kg chyba.
michu
Michal Krogulec
2005-01-12 19:54:53 UTC
Post by michu
[...]
Jestem w szoku :-))))
o to mi chodziło, dziękuję i pozdrawiam
Michał
w adresie "N0$PAM" zamień na "mkrog"
michu
2005-01-12 20:29:54 UTC
Post by Michal Krogulec
Jestem w szoku :-))))
o to mi chodziło, dziękuję i pozdrawiam
Michał
no problemo, szedłem po jedzonko to wstąpiłem przy okazji. :)
BTW: jak się bawisz w chemika: mają też tam dwie inne niespotykane
raczej w sklepach substancje - kwas solny i wodorotlenek amonu.
michu
rafal.kaminski
2005-01-13 11:33:02 UTC
Krogi a po co ci takie specyfiki ???
Post by Michal Krogulec
zajrza³em do sklepu - skonczy³ im sie wodorotlenek, bedzie w
przysz³ym tyg, kosztuje nieca³e 40 z³ /kg. Teraz maj± sode
kaustyczn± do czyszczenia rur, ale co do jej czysto¶ci mam powa¿ne
obawy :) koszt 14zl za 0.5 kg chyba.
michu
Jestem w szoku :-))))
o to mi chodzi³o, dziêkujê i pozdrawiam